overige msn namen

26 Aralık 2007 Çarşamba

- If you think,this is the place where you wanna be, then stay, and I will go away
- Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon graag alles weten
- Ik praat niet te snel....iedereen luistert te langzaam
- Waarom zou je rennen? De wereld draait toch om jou
- Gene Yuss
- Gill T. Azell, guilty as hell
- Hall E. Luya
- Black or White, Thin or Thick, Young or Old, Good or Bad...What Thoes It Mathers? Were All Gonna Die
- Sommige mensen leven omdat het illegaal is ze te doden
- Haywood Jablowme.. hai would you blow me?
- After all it's only a weed that turns to a flower in your mind
- Your lips keep moving but all I hear is blablabla
- Een glimlach is de goedkoopste manier om er beter uit te zien
- You can break every bone in my body, but you can never break my soul
- A devil never cries, because crying is a gift that only humans have
- We are all the same color when you turn out the lights
- Een schouderklopje is slechts enkele centimeters verwijderd van een schop voor je kont
- Als er een schaap over de dam is, moet de boer er achter aan
- Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht
- 'naam', hard van buiten, zacht van binnen!
- Tell me what you see, when you look at me
- Ik ben zo weinig online, ik wens jullie daarom allemaal een vrolijk kerstfeest, een gelukkig nieuwjaar en een zalig pasen
- Wat gebeurt er als de tijd 30 keer sneller gaat? Je krijgt elke dag salaris en je vrouw bloedt dood!
- Wat is het toppunt van binnenpret? Een tampon met jeukpoeder
- Ik hou van de zee, ik hou van de rotsen, maar als ik jouw zie moet ik kosten

Hiç yorum yok: