humor msn namen

26 Aralık 2007 Çarşamba

Your the reason that god Created This Female
- i don't like you so fuck you al
- als vervelen dodelijk was dan was de school nu een begraafplaats
- Waarom hebben mensen twee ogen ? Ze hebben er toch maar één nodig !
- Opeens heb je het...........je word docent!!
- don't hate me because i'm beautiful!hate me because...wel...okay!...hate me because i'm beautiful!
- struttin'our stuff,shakkin'our bootiez,me and my girls are fulltime cutiez!
- if i was a dog and you were a flower,i would walk over you and give you a shower!
- rozes are red,voilets are blue,a face like yours belongs in the zoo!
- don't be sad,don't be blue,frankenstein was ugly to!
- roses are red,violets are blue...god made me sexy but what the hell happened to you?!
- little birdy in the sky,dropped a poopie in my eye,i didn't scream i didn't cry.but i thank the lord that cows can't fly!
- ik hou van de zee ik hou van de rotsen , maar van jou moet ik kotsen
- Love is in the air... maar ik heb hoogtevrees:(
- (JE NAAM ) RUIM JE SPEELGOED NOU EENS OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- VRIJ VIJLIG NEUK EEN APPEL
- Jongens zijn slim, jongens zijn dapper. Meisjes zijn slimmer en veel knapper
- god schiep de aarde, god schiep het woud, god schiep ook jou maar iedereen makt welleens een fout! (powered bij DJVG)
- I'm still, I'm still jenny from the block! 'I used to have pussy now I have a cock
- nijntje het playboykonijntje
- nieuw! feyenoord slagroom,makkelijk te kloppen
- Wat is de overeen komst tussen papagaai en een homo allebij zaad in hun bek en schijt op hun stok !!
- alcohol mag je nooit afwijzen het is net zoals als er iemand met een collecte bus langs komt voor de kanker bestrijding
- vrouwen zijn net kerst bomen eerst versier je ze en daar na takel je ze af
- ik liep laatst op straat ik zag je mooie ogen, maar de stoeprand iets te laat

Hiç yorum yok: